Jeżeli rezerwacja nie stanowi inaczej – wyraźny opis w momencie rezerwacji. Masz prawo bez podawania powodów zrezygnować z zakupionej atrakcji na 7 dni przed datą jej rozpoczęcia. Przysługuje Ci wtedy zwrot wpłaconej kwoty.
W każdym przypadku zwrot pomniejszony jest o prowizje i opłaty bankowe (5% wartości).
Anulowanie należy przesłać na adres ciao@jeziorogarda.pl podając:
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jedynym rozwiązaniem jest dokonanie właściwej rezerwacji i w przypadku zmiany decyzji rozpocząć proces rezygnacji i zwrotu ewentualnych wpłat.
Tak. Zmiany danych możesz dokonać w każdym momencie. Ważne by wiek osób pokrywał się z faktycznym założeniem rezerwacji.
W skrajnych przypadkach (nagła niesprzyjająca pogoda) atrakcja może zostać przesunięta na inny termin.
Atrakcję należy potwierdzić bezpośrednio z organizatorem dzień wcześniej.
Wszelkie kontakty do osób/firm odpowiedzialnych za atrakcję otrzymasz w osobnej wiadomości zaraz po rezerwacji.
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania atrakcji w przypadku niemożliwości jej wykonania lub zagrożeniu bezpieczeństwa uczestników. W przypadku anulowanej atrakcji przez organizatora, uczestnikowi przysługuje pełny zwrot wpłaconej kwoty.
W przypadku rezygnacji w terminie wcześniejszym niż 30 dni od daty planowanego wyjazdu Organizator lub pośrednik zwraca Uczestnikowi 100% wpłaconej kwoty.
W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 30 dni od daty planowanego wyjazdu Organizator lub pośrednik zwraca kwotę wpłat pomniejszoną o poniesione udokumentowane koszty.
W przypadku rezygnacji uczestnictwa w wycieczce dwudniowej i dłuższej na więcej niż 30 dni przed rozpoczęciem wydarzenia następuje zwrot kosztów pomniejszony o kwotę 25 euro na poczet kosztów obsługi rezerwacji.
Istnieje możliwości zwrotu wpłaty poprzez przeniesienia praw do uczestnictwa w imprezie na dowolną osobę. Jeżeli zmiana danych uczestnika wyprawy wiąże się z dodatkowymi kosztami, to koszty takich zmian ponosi osoba przenosząca swoje uprawnienia wyjazdowe na osobę ją zastępującą. Należy o tym fakcie poinformować mailowo Organizatora w terminie pozwalającym na zmianę danych Uczestnika wyjazdu.
Oświadczenie o rezygnacji należy złożyć drogą elektroniczną na adres mailowy podany na stronie imprezy lub kontakt@active-squad.pl.
a. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania imprezy z przyczyn niezależnych od Organizatora lub w przypadku braku wymaganej ilości Uczestników (liczba podana na stronie danego Wyjazdu).
b. Organizator zobowiązuje się do poinformowania Uczestników o anulowaniu wyjazdu w terminie do 3 dni do daty wyjazdu.
c. W przypadku anulowania wyjazdu Uczestnikom zostanie zwrócone 100% wpłaconej kwoty